Translate

tirsdag den 10. marts 2015

4 års candy.

Den 3/3 blev min blog 4 år (som tiden dog går) jeg burde ha lagt denne candy ud lidt før, men bedre sent end aldrig, tandlæge og halsbetændelse har sat mig lidt på "vågeblus" men jeg må tilbage på sporet, og derfor skal min blog fejres med en candy som jeg håber i vil tage godt i mod, her er lidt af hver, papirblokke, ATC & diverse dimster.

3 x stempler, dies og sådan nogle "prægefiduser" alt er fundet i morkarens overskuds  lager, men måske det kan komme i hænderne på en der lige mangler dette.

Hækleblomster, tape, store og små perler, og en håndfuld gamle "sporvogns poletter" med den lille havfrue på.
Reglerne er som altid, vær følger, kommentar og et af billederne i din sidebar, jeg trækker en vinder den 31 marts.
nu håber jeg bare min snotnæse snart stopper med at være i løbetid, og foråret er godt på vej. 
knus morkaren. 

33 kommentarer:

  1. Sikke en dejlig fødselsdags candy... er fast følger , linket i min sidebar og kommentaren er her... fnis...

    SvarSlet
  2. What a generous giveaway , Congratulations on 4 years!!! posted the pic in my sidebar!

    SvarSlet
  3. For en flott give away.....
    Finner ikke ut hvor jeg skal bli følger, legger bilde i sidebaren min senere i kveld..
    Klem fra Kaia

    SvarSlet
  4. Det vsr dog en overvældende cabdy du har fundet frem.
    Selvfølgelig er jeg med i din konkurrence. Jeg har opfyldt alle dine krav.
    Knus.

    SvarSlet
  5. Sikke en lækker lækker Candy. Den må gerne bo hos mig.
    Jeg er gammel følger, har lagt billede i min sidebar og hermed kommenteret.
    Tak for chancen.

    SvarSlet
  6. Med sådan en fuldstændige fantastisk Candy, må jeg da bare prøve lykken :)
    Tillykke med bloggens fødselsdag, og selv om jeg sjældent får skrevet en hilsen, ja så følger jeg trofast med.
    Har lagt din candy ind i min sidebar :)
    Hav det godt.
    Knus fra
    Dorthe :)

    SvarSlet
  7. waue skøn candy og stort tillykke til dig karen. den må gerne bo hos mig så jeg lægger foto og hermed kommenteret.

    SvarSlet
  8. Stort tillykke med de 4 år Karen, og ja hvor pokker blír de af alle de år`??
    Jeg har opfyldt alle krav, og kunne da bestemt godt bruge den lækre pakke, som du har samlet her, det er helt sikkert.
    Ja jeg har det lige som dig, nu må den næse godt snart holde inde igen, det er ved at há varet en hel krig nu, så lad os krydse fingre for, at vi snart har taget vores tørn for i år så. Rigtig god bedring til dig.

    SvarSlet
  9. Du har samlet en lækker Candy sammen i anledning af din blogs 4 års fødselsdag. Stort Tillykke med de 4 år - jeg glæder mig til at følge dig de næste mange år også.
    Gad vide om ikke min blog har haft 5 års fødselsdag...? Det har jeg fuldstændig glemt - hihi.
    Jeg ER følger herinde - jeg HAR kommenteret - og lige straks har jeg også lagt din Candy i min sidebar.
    God bedring med Snotnæsen.
    Knus Dorthe

    SvarSlet
  10. TILLYKKE me de 4 år Karen. Sikke en skøn blog candy , den kommer på min sidebar !! God bedring med halsbetændelsen, og tanden !!
    Knus,Dorthe

    SvarSlet
  11. Lekker candy du har laga til 4-års feiringen!
    Er følger og har reklamert for candyen i sidebar.
    God bedring til deg :)

    SvarSlet
  12. Gratulere med 4 års dagen og en flott candy du gir bort.
    Denne vil jeg gjerne bli med på,
    klem Bente:)

    SvarSlet
  13. tillykke med de 4 år.. og nøj en lækker blog candy du har der:-D

    SvarSlet
  14. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  15. Congratulations for the 4 yr milestone! Its huge! May you have a successful year ahead!
    Thank you for the chance to win to generous giveaway! :)
    Hugs,
    Suchi xx

    SvarSlet
  16. Først og fremmest tillykke med de 4 år....man bliver aldrig for gammel til at "lege", så det kunne da være skønt med lidt mere legetøj :-)

    SvarSlet
  17. Tillykke med de 4 år som blogger! Dejligt at følge med dig i dine projekter!

    Jeg vil gerne være med i din fine candy.

    Knus Jytte :)

    SvarSlet
  18. Gratulerer med 4 år i bloggland! For en fantastisk flott candy du har laget! Jeg vil veldig gjerne være med :) Følger har jeg vært lenge og har hatt så mye glede av det! Iler nå avgårde og legger et bilde av den flotte candyen din i sidebaren min. Men først må jeg ønske deg en riktig god bedring!
    klem Unni

    SvarSlet
  19. Gratulerer med 4 år som blogger!
    Takk for muligheten til å vinne den flotte candy'en din - så mye fint!
    Er rett som det er inne og titter på alt det fine du lager, så nå legger jeg meg til som fast følger.

    SvarSlet
  20. Stort Tillykke med "Din 4 år`s Dag"
    Sikken en Flot Candy du udlodder, den bliver der sikkert Rift om.
    God Weekend
    Knus

    SvarSlet
  21. Tillykke med 4 års jubilæet :)
    ...og hold da op for en skøn candy du har sat sammen - jeg skynder mig fluks at lægge et link i min sidebar :)

    SvarSlet
  22. Gratulerer med 4 års blogging !!
    Og god bedring... jeg har nettopp hatt influensa med forkjølelse jeg også.
    Flott candy, heldig blir den heldige vinneren av denne :)
    Klem

    SvarSlet
  23. Grattis till 4 år! Hoppas du är på bättringsvägen nu! Jag vill gärna va med i din candy.Jag har försökt kommentera i flera veckor nu men mina kommentarer har försvunnit. :( Jag ska linka till min sidebar lite senare i kväll!
    Kram Maja

    SvarSlet
  24. Gratulerer med jubileet, Flott candy. Ønsker deg en fin påske.

    SvarSlet
  25. Congratulation on 4 years bloggin.
    I find you via comment on someones blog..
    Hope you have time to visit my blog too.
    I am your new follower.
    Thanks for the chance to win.
    Gr Elly from The Netherlands

    SvarSlet
  26. Gratulerer som blogger i 4 år. Blir spennende å følge deg videre.
    Har lagt candyen i sidebaren min og er følger :-)

    SvarSlet
  27. Congratulations on your Blogaversary. I'm your new follower. So glad I found you lovely blog. I had a look around and love your wonderful work. Thanks so much for the chance to win.
    Valerija from Slovenia

    SvarSlet
  28. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  29. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  30. Hei:) Gratulerer med 4 års dagen på bloggen din:) Kjempefin Candy du har, den vil jeg veldig gjerne være med på:) Har lagt til bilde av den flotte Candyen i sidebaren min, og følger har jeg vært lenge:))
    God Påske :) Klem fra Henrette

    SvarSlet
  31. Hei:) Gratulerer med 4 års dagen på bloggen din:) Kjempefin Candy du har, den vil jeg veldig gjerne være med på:) Har lagt til bilde av den flotte Candyen i sidebaren min, og følger har jeg vært lenge:))
    God Påske :) Klem fra Henrette

    SvarSlet
  32. Поздравляю с четырёхлетием!) Надеюсь Вы выздоровели?! Спасибо за угощение)))

    SvarSlet
  33. Поздравляю с четырёхлетием!) Надеюсь Вы выздоровели?! Спасибо за угощение)))

    SvarSlet